Netia SA

NetiaLogo

Lider wśród operatorów komunikacyjnych w  Polsce

Netia jest jednym z największych, a jednocześnie najszybciej rozwijających się operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarcza kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania komunikacyjne on-line, w czterech głównych obszarach: klienci indywidualni, klienci biznesowi, małe i średnie firmy (SoHo/SME) oraz rozliczenia międzyoperatorskie.

______________________________________________________________________________________________________

Netia – Najważniejsze fakty:

  • Około 3 mln lokali w zasięgu własnych sieci
  • 11 mln gospodarstw domowych w zasięgu usług oferowanych na bazie dostępu regulowanego
  • Dotarcie do 70% budynków biurowych w Polsce
  • 14 tys. km światłowodowych sieci szkieletowych oraz tysiące kilometrów kanalizacji teletechnicznej
  • Sieci metropolitalne w 50 polskich miastach i ponad 70 tyś. węzłów sieciowych

MISJA FIRMY

Dostarczamy Świat on-line

Infografika PL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WIZJA FIRMY

Do 2020 roku Netia, w rentowny sposób, osiągnie pozycję Nr 1 w obszarze usług on-line w Polsce, poprzez:

  • dostarczanie zintegrowanych i łatwych w użyciu rozwiązań
  • oferowanie Klientom najwyższej jakości obsługi
  • zespół pracowników z pasją, inspirowanych wartościami firmy

Strategia ukierunkowana na rozwój usług oferowanych przez dwie dywizje komercyjne. Pierwsza z nich dedykowana dla segmentu klientów biznesowych (B2B), druga dla klientów indywidualnych (B2C). Obydwie obsługiwane przez tę samą infrastrukturę technologiczną, jednak dedykowane wsparcia techniczne. etia dla biznesu

W usługach skierowanych do klientów z segmentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw, nacisk kładziony jest na ofertę pakietową dla biznesu, w tym 2 podstawowe pakiety: One Office (dla firm zatrudniających do 10 pracowników) i Business Office (ponad 10 pracowników). Ponadto, Netia oferuje zintegrowane narzędzia komunikacyjne (Unified Communications) oraz usługi pakietowe 2play (usł. szerokopasmowa + głos). Wśród nich znajdują się zarówno usługi zbliżone do tych adresowanych do klientów indywidualnych, jak i bardziej zaawansowane, przyjazne rozwiązania dla firm, w tym centrale PABX, telefony IP, usługi call centre i telekonferencje.

Klientom korporacyjnych Netia proponuje indywidualne rozwiązania transmisji danych, szybkiego dostępu do internetu, usług głosowych oraz zintegrowane narzędzia komunikacyjne (Unified communications) i  usługi Data Center.

Szczegóły rozwiązań oferowanych przez Netię-  www.biznes.netia.pl

Spółka odpowiedzialna społecznie

Każdego roku Netia, po pomyślnym przejściu wieloetapowego audytu, zakwalifikowana zostaje do ekskluzywnego grona RESPECT Index – giełdowych spółek odpowiedzialnych społecznie, które działają zgodnie z najlepszymi standardami zarządzania w zakresie ładu korporacyjnego, ładu informacyjnego i relacji z inwestorami, a także z uwzględnieniem czynników ekologicznych, społecznych i pracowniczych.

Pożądany pracodawca

Już o kilku lat, Netia nagradzana zostaje prestiżowym tytułem Top Employers Polska, przyznawanym wąskiemu gronu organizacji, zaliczanych do najlepszych i najbardziej pożądanych pracodawców.

Chętnie odpowiemy na wszystkie Państwa pytania. Serdecznie zapraszamy do kontaktu. 

Dane kontaktowe:

Bartosz Grybel,

tel.: 601 977 936,

e-mail: bartosz_grybel@netia.pl

Siedziba firmy:

NETIA SA

ul. Taśmowa 7A
02-677 Warszawa

www.netia.pl