Domodi liderem w segmencie e-commerce fashion

Platforma modowa Domodi.pl działa w Polsce od 2011 roku. Przez 8 lat zyskała miano największego serwisu e-commerce fashion w kraju. Nie każdy jednak wie, że jej korzenie wywodzą się z Wrocławia. Dzisiaj, jako część Grupy Domodi, przygotowuje się do wdrożenia nowej strategii wizerunkowej w 2019 roku.

To właśnie znalezienie niszy na rynku sprawiło, że pomysł i plan na założenie Domodi.pl został wcielony w życie. Na efekty nie trzeba było długo czekać. Już po 6 miesiącach współpracy serwis zyskał miano polskiego odpowiednika amerykańskiej wyszukiwarki Polyvore. To było sygnałem, że użytkownicy w kraju potrzebują takich miejsc jak Domodi.pl.

Historia pisana zaangażowaniem

Kolejne lata działalności firmy we Wrocławiu niejednokrotnie, pozytywnie zaskoczyły. W 2014 roku Wirtualna Polska wykupiła 50% udziałów spółki Domodi. W tym czasie serwis odnotował trzycyfrowy wzrost przychodów, a liczba aktywnych użytkowników zwiększyła się o 80%, by w 2015 roku osiągnąć wynik 2 mln userów. Takie sukcesy umacniały pozycję platformy na rynku. Kolejnym krokiem w realizacji strategii było zakupienie udziałów w Allani.pl – mniejszym od Domodi.pl, ale równie silnym e-commerce fashion. Samoczynnie z serwisu Domodi.pl wyrósł jego odpowiednik w dziedzinie home&decor – znany wszystkim Homebook.pl. We wrześniu 2018 r. Grupa Wirtualna Polska zwiększyła liczbę udziałów w Domodi.pl przejmując ich 100% i stając się jedynym właścicielem serwisu.

Przyszłość pełna dynamizmu

Obecnie Domodi.pl należy do korporacyjnego tworu jakim jest Grupa Domodi, w której pod skrzydłami Grupy WP, znajdują się jeszcze takie e-commerce jak: Allani.pl, Homebook.pl. Wszystkie serwisy obecnie stacjonują na zachodzie Wrocławia, co niebawem ulegnie zmianie. Wraz z nadejściem 2019 roku Grupę czeka wiele zmian. Jedną z nich jest przeprowadzka liczącego prawie 200 osób zespołu do nowej siedziby. Nowoczesne powierzchnie do pracy znajdzie 11 zespołów realizujących działania dla 3 platform. Niektóre logotypy marek czeka rebranding, a i użytkownicy zostaną mile zaskoczeni, kiedy poznają nowe odsłony stron internetowych serwisów grupy. Zmianie ulegnie także komunikacja, a działania opisane we wdrażanych strategiach obejmą zupełnie nowe nośniki reklamowe, nie wykorzystywane jeszcze przez grupę.

Zaangażowanie liczone w milionach

Grupa Domodi, zarządzana przez Adama Plonę, to przede wszystkim skutecznie działający, polski e-commerce. Społeczność, którą udało się zbudować wokół 3 serwisów w social media, sięga już 10 mln użytkowników i stale rośnie. Zaangażowanie pozwala na wygenerowanie wielomilionowego ruchu na stronach głównych portali, jak i stronach klientów. W 2018 roku, wyłącznie w Black Weekend (3 dni, włączając Black Friday), aktywność użytkowników na 3 serwisach pozwoliła wygenerować przychody dla klientów o łącznej wysokości 8 mln złotych. To pokazuje, że marketplace’y i odpowiednio skonstruowana i targetowana oferta to klucz do sukcesu.

Źródło: Grupa Domodi

Partnerzy strategiczni

Partnerzy merytoryczni

Kontakt

+48 71 78 35 310
+48 71 78 35 311
office@invest-in-wroclaw.pl

Adres

Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej SA
Plac Solny 14
50-062 Wrocław

Copyright © 2016 Invest in Wroclaw
Realizacja i utrzymanie: Stermedia